הודעות שגיאה נפוצות
FL/FL2/FL1/FLO/FLOW/LF/DY/DR/DRY –
הסבר על התופעה ודיאגנוזה עצמית אם הפילטר סתום.
במידה ואחת מהודעות השגיאה האלו מופיעה על גבי צג ההפעלה אנא בצעו את הפעולות הבאות לפני פנייתכם להזמנת שירות ע”י טכנאי.
- וודא כי גובה המים אכן מעל קו הג’טים העליון (כ-15 ס”מ מתחת השפה העליונה של הספא).
- נתק את מערכת הספא מהחשמל- הוצא את הפילטר וודא שאין לכלוך גס (עלים וכדומה) בבית הפילטר או בפתח היניקה של הפילטר- הפעל את הספא. אם הודעת שגיאה נעלמת- נקה היטב את הפילטר או החליפו בחדש. מומלץ להחליף פילטר כל שנתיים.
להלן קישורים רלוונטיים להמשך הטיפול:
פילטר
מנקה פילטר - במידה והנכם שומעים את רעש פעילות המשאבה ייתכן כי קיימת בועת אויר במערכת. ניתן לשחרר את האוויר על ידי הפעלה וכיבוי של המשאבה באופן רצוף בין 5-10 פעמים עד הפסקה של כ-10 שניות בין כיבוי והפעלה.
- במידה ואחת הפעולות המצוינות לעיל לא עוזרות מומלץ להזמין טכנאי לתיקון הבעיה. הזמנת שירות